utorok 3. apríla 2018

Oživenie izieb s pixers.cz

Ahojte! 
Dnes by som vám chcela ukázať, ako som si oživila jeden kútik v spálni a jeden kútik v obývačke. Ak by ste si mysleli, že som vymýšľala nejaké dekorácie alebo niečo vyrábala tak sa mýlite. Bolo to oveľa jednoduchšie. Stačilo otvorenie e-shopu pixers.cz

Toto je môj kútik, ktorý mám pri posteli. Je to vlastne môj nočný stolík a odkladací priestor na rôzne veci v jednom. S týmto kútikom som však vôbec nebola spokojná. Chcelo to zmenu...


V prvom rade som zo stolíku dala všetko dole a pouvažovala som nad tým, čo mi treba a čo nie... Dala som dole tri staré fotky, ktoré mi tu viseli. Strhla som nálepku v tvare motýľa, ktorá držala na stene už z posledných síl a aj to za pomoci obojstrannej lepiacej pásky. A keďže som niektoré veci (ako teplomer, lieky proti bolesti alebo proti páleniu záhy) chcela schovať, objednala som si dva šuplíčky, ktoré mi môj drahý navŕtal na stenu. 


Ale teraz k tomu najdôležitejšiemu, a to k novej nálepke na stenu. Je zo stránky pixers.cz, čo je český e-shop, ktorý je veľmi pekne spracovaný a prehľadný. Nájdete na ňom kopec produktov, ktorými si môžete oživiť vašu izbu. Od plagátov cez nálepky na notebook, stenu až po fototapety. Ja som na stránke našla veľmi veľa nálepiek na stenu, ktoré sa mi páčili a najradšej by som si ich niekam polepila všetky. No snažím sa, aby naša spálna nebola preplácaná a držím ju v celkom minimalistickom štýle (až na môj make-up kútik :D). 


Nakoniec som si vybrala nálepku s nápisom DO MORE OF WHAT YOU LOVE, čo sa mi veľmi páči. Nálepky z tejto stránky mi prídu oveľa kvalitnejšie ako tie, čo som mala do teraz. Lepili sa veľmi jednoducho a nikto mi pri tom nemusel asistovať. Okrem toho ak sa vám na prvýkrát nepodaria poriadne nalepiť, môžete ich odlepiť a prilepiť znovu a oni nestrácajú na svojej schopnosti priľnúť na stenu. 


K nálepke od pixers.cz som si doladila malú nálepku v tvare motýľa, ktorú som už mala doma predtým a neviem odkiaľ je. Z amazonu som si objednala čierne drevené riasy, ktoré som taktiež nalepila na stenu. Myslím, že to takto vyzerá dobre a mne sa to veľmi páči. 


Napíšte mi do komentára, čo si myslíte o tejto zmene alebo čo by ste urobili inak. Som veľmi zvedavá...


Ale to ešte nie je všetko. Aby sa môj drahý necítil ukrátený, vybrala som jednu nálepku aj na spestrenie jeho obľúbeného kútika, a tým je písací stôl, na ktorom má notebook. 


Do tohto kútiku som vybrala nálepku s obrysmi svetových kontinentov. Ku písaciemu stolu sa mi to veľmi páčilo. Drahý sa taktiež potešil. 
Mimochodom obývačku sme vo februári prerábali celú, chystám článok aj s fotkami, ako hrozne vyzerala naša obývačka predtým.


Ďakujem e-shopu pixers.cz za túto možnosť a za skvelú spoluprácu. 

Ako sa to páči vám? Máte tiež nejaké nálepky na stenách? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára